Om tjänsten
Affärsområde Insamling är bolagets transportverksamhet som med sina 44 fordon bedriver insamling av hushållsavfall samt slamsugning åt hushållskollektiven i bolagets ägarkommuner. Hos oss blir du en av våra transportledare som har ansvar för den dagliga driften. I din roll kommer du att hantera dagliga driftsfrågor och bidra till avdelningens utveckling mot bolagets mål.
Bolagets värdeord; Förtroende, Enkelhet och Närhet – är vägledande för vår verksamhet och företagskultur.
Låter det här som ett jobb där du både vill utvecklas och utveckla? Då tycker vi att du ska söka redan idag!
Din vardag
Genom kundservice tar du emot kundbeställningar som sedan planeras via EDP Mobile ut till fordonen på ett smidigt och kostnadseffektivt sätt. Du har kontakt och samarbetar med våra kunder och chaufförer samt övriga inom Rambo. Du sköter planering och administrativa uppgifter kopplade till avdelningen och du kommer att arbeta i vårt kunddatabassystem EDP Future och vårt fordonssystem EDP Mobile.
Du rapporterar till affärsområdeschef för Rambo Insamling.
Vem är du?
För att trivas i rollen och leva upp till förväntningarna är det viktigt att du:
Du skapar goda och långsiktiga relationer. Du är lösningsorienterad, stresstålig och hanterar situationer som kräver omprioriteringar när förutsättningarna ändras. Som person trivs du med att leda och hjälpa andra. Du har ett miljöintresse, är ansvarsfull, strukturerad och inger förtroende.
Stor vikt läggs vid dina personliga egenskaper.
Meriterande:
Tidigare erfarenhet inom renhållningsbranschen är en fördel.
Passar vi dig?
Läs ut Rambo AB och du får Regional avfallsanläggning i mellersta Bohuslän Aktiebolag. Det säger en del om vår verksamhet, medan vår vision säger allt: Det finns inga sopor! Tillsammans skapar vi resurser för framtidens generationer. Vi vill att det ska vara lätt för våra kunder att göra rätt i vardagen och med kunskap och rådgivning tror vi att alla kan vara miljöhjältar. På Rambo samlas olika kompetenser inom insamling, anläggning, kundservice och huvudkontor. Vår värdegrund förenar oss och fungerar vägledande i det dagliga arbetet. Genom att agera på ett sätt som visar att Rambo står för förtroende, enkelhet och närhet förstår kunderna vilka vi är.
Hos oss får du:
Som anställd på Rambo erbjuder vi friskvårdsbidrag, förmånscyklar samt liv-/olycksfalls-/sjukförsäkring.
Ansökan
Ansökan skickas till personal@rambo.se och märks med ”trafikledare renhållningen”
Bifoga ett CV och personligt brev i ansökan.
Sista ansökningsdag är 2025-01-31. Urval och intervjuer kommer påbörjas under V.5
Provanställning kan komma att tillämpas.
Vill du veta hur Rambo hanterar dina personuppgifter? Läs mer här www.rambo.se
Praktiskt om tjänsten
Arbetsort: Lysekil
Anställningens omfattning: Heltid
Anställningsform: Tillsvidareanställning med provanställning
Sysselsättningsgrad: 100%
Erfarenhet: Ingen erfarenhet krävs
Körkortskrav: B-körkort krävs
Tillträde: Enligt överenskommelse
Antal lediga befattningar: 1
Löneform: Månadslön
Kontakt
För ytterligare information om tjänsterna kontakta Edin Sikiric , Affärsområdeschef Rambo Insamling.
Edin.sikiric@rambo.se Tfn: 0523-652760
Facklig företrädare
Rambo har kollektivavtal med Svenska Transportarbetareförbundet, OFR:s förbundsområde Allmän kommunal verksamhet och AkademikerAlliansen.
Övrigt
För den här tjänsten tillämpas registerkontroll före beslut om anställning.
Till bemannings- och rekryteringsföretag och till dig som är försäljare: Vi undanber oss vänligen men bestämt direktkontakt med bemannings- och rekryteringsföretag samt försäljare av ytterligare jobbannonser.