Vi byter bank. Hur påverkar det dig som kund?

24 januari, 2020
Rambo AB byter bank till Nordea.

Hur påverkar det dig som kund?
Svaret är att det endast påverkar dig som betalar dina fakturor från en utländsk bank.

Rambo AB har ändrat bank från Swedbank till Nordea, vilket föranleder att våra bankuppgifter förändras. Detta innefattar dels IBAN-kontonumret såväl som SWIFT/BIC. Om du använder dig av internetbank där mottagarens kontonummer sparas för framtida betalningar, kom då ihåg att uppdatera vårt kontonummer där.

Våra nya bankuppgifter för privatpersoner är:

IBAN: SE49 9500 0099 6034 0957 4641
SWIFT/BIC: NDEASESS

 

Läs mer om våra betalningsalternativ.

 

Vi på Rambo vill gärna kunna skicka information digitalt till dig. Saknar vi din e-postadress eller om din e-postadress behöver uppdateras. Hör av dig till oss kundservice@rambo.se eller på telefon 0523-667700